Sprint – Sustainable Corporate Publishing

Mensch liegt in den Dünen mit Zeitschrift in der Hand – Symbolbild für Workshop nachhaltiges Corporare Publishing

Are you wondering whether a print magazine, an online magazine or both together make sense for your own internal communication or public relations? You want to know which content fits which channel and clarify which target group you want to address with your content in each case? How you should use your resources in a sustainable way? And what the project has to do with your brand?

Then use our sprint format to develop a strategy for your corporate communication media in two days and benefit from our expertise as a design agency.

Der Kurs ist der richtige für dich, wenn:

+ du und dein Kommunikationsteam eine neue Strategie für euer Corporate Publishing sucht

+ du über Nachhaltigkeit nicht nur reden, sondern auch konkret umsetzen willst

From corporate publishing to content marketing

If you want to develop a holistic strategy for your content across the classic media, then based on this sprint module we can also offer a more in-depth course for a content marketing strategy that takes all channels into account and aims to develop appropriate content formats.

Get a first impression of our corporate publishing projects:

The further development of the Leibniz-Magazine

How a career magazine is able to convince 

Nach dem Kurs:

+ hast du einen Überblick über sämtliche Möglichkeiten eines nutzerzentrierten nachhaltigen Corporate Publishing

+ weißt du, wie du eine Strategie für die Medien eurer Unternehmenskommunikation entwickelst

+ kannst du mit uns auf Wunsch zusätzlich – basierend auf diesem Workshop – einen Konzept-Prototypen entwickeln, der euch als Fahrplan und Entscheidungsgrundlage für die Entwicklung neuer Formate dient

Unsere Trainier:innen

Sina Schwarz Novamondo
Sina Schwarz

Chief Creative Officer bei Novamondo

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